Nasz zespół

Fizjostrefa to zespół wykwalifikowanych specjalistów. Nasi fizjoterapeuci świadczą usługi w zakresie fizjoterapii, urofizjoterapii, terapii dziecięcej, dietetyki oraz masażu.

Nasz zespół

Sebastian Siekierka

Fizjoterapeuta i trener personalny. Na co dzień pomaga ludziom dojść do pełnej sprawności fizycznej. W swojej pracy zajmuje się redukcją bólu pacjentów, który nie pozwala im normalnie funkcjonować. Pomaga przede wszystkim osobom z ostrymi oraz przewlekłymi problemami kręgosłupa, bólami kolan, barków oraz innych bólów kończyn górnych i dolnych. Zajmuje się także pacjentami z problemami trzewnymi, migreną i bólami głowy.

W swojej skrzynce z „narzędziami” wykorzystuje wiele metod, dzięki którym w szybki sposób jest w stanie pomóc swoim pacjentom. Są to między innymi pinoterapia, suche igłowanie, terapie manualne, czy terapia nerwowo-mięśniowa. Sebastian opiera się na triadzie zdrowia – gdzie wpływ na nasze zdrowie ma zarówno struktura, biochemia oraz psychosomatyka.

Sebastian Cich

Sebastian jest fizjoterapeutą oraz dietetykiem klinicznym. Posiada doświadczenie w pracy z osobami ze schorzeniami ortopedycznymi i neurologicznymi. Zajmuje się terapią manualną, treningiem medycznym oraz masażem.

W prowadzonej terapii z pacjentem wykorzystuję suche igłowanie, pinoterapię oraz rozluźnianie mięśniowo – powięziowe. W swojej pracy twierdzi że najważniejszy jest człowiek, stawia na indywidualne podejście do każdego, by pomóc mu wrócić do sprawności jak najszybciej.

Uważa, że nie ma beznadziejnych przypadków, tylko takie, nad którymi trzeba się bardziej zastanowić.

Urszula Siekierka

Trenerka medyczna oraz masażystka. Pomaga pacjentom rozpocząć lub powrócić do zdrowej i rozsądnej aktywności fizycznej. Posiada umiejętności do pracy z różnymi schorzeniami. Lubi również pracować z kobietami w ciąży oraz po porodzie.

Jest także instruktorką korektywy i kompensacji wad postawy. Można ją znaleźć też na siłowni, gdzie zadba o waszą sylwetkę, biorąc pod uwagę profilaktykę zdrowotną. Dodatkowo zaprasza na masaż każdego, kto ma ochotę na wyciszenie oraz relaks. Posiada w swojej ofercie szereg ciekawych masaży. Jest osobą bardzo empatyczną i cierpliwą.

Ola Jarosińska

Ola jest fizjoterapeutką. W swojej pracy zajmuję się terapią manualną, uroginekologiczną oraz terapią ortopedyczną.

Jej doświadczenie stanowi fundamenty, dzięki którym może efektywnie prowadzić swoich pacjentów w kierunku pełnej sprawności po urazach czy kontuzjach. Ola przechodziła liczne kursy specjalistyczne w zakresie fizjoterapii uroginekologicznej, ortopedycznej i treningu, co pozwala jej podejść do każdego przypadku z szerokim spektrum wiedzy i umiejętności.

Dodatkowo, jej zainteresowanie terapią oddechową i psychologią otwiera drzwi do kompleksowej opieki nad pacjentami nie tylko fizycznie, ale także emocjonalnie i mentalnie. Ola nie tylko pomaga w procesie zdrowienia, ale również inspiruje do samopoznania i dbania o własny dobrostan w całym jego aspekcie.

Agnieszka Szczepocka

Zapraszamy do zapisów na fizjoterapię uroginekologiczną. Mgr Agnieszka Szczepocka zajmuję się przede wszystkim:

• terapią dysfunkcji dna miednicy takimi jak: nietrzymanie moczu, parcia naglące, pęcherz nadreaktywny, obniżenia narządów miednicy mniejszej, dolegliwości bólowe
  • opieką w ciąży i po porodzie: bóle kręgosłupa, rozejście mięśnia prostego brzucha, praca z blizną, treningami.

Artur Kownacki

Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, instruktor metody integracji sensorycznej. Absolwent Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Od ponad dekady w zawodzie fizjoterapeuty, prowadzący prywatną praktykę.

Pracuje z niemowlętami i dziećmi mającymi problemy neurologiczne, ortopedyczne oraz sensoryczne. Zdobył też doświadczenie w pracy z pacjentami z bólem kręgosłupa.

Uczestnik i prelegent na konferencjach związanych z tematyką dziecięcą. Szczególnie zainteresowany spuścizną A. Jean Ayres i Metodą Integracji Sensorycznej, regularnie śledzi doniesienia naukowe i pogłębia wiedzę z tej dziedziny w Sensory Integration Education. Wykładowca na studiach podyplomowych z dziedziny integracji sensorycznej w Ateneum – Akademii Nauk Stosowanych w Gdańsku i APS w Warszawie.

ba4f19af-566c-4afe-a198-4700b125410f

Weronika Kozak

Weronika jest technikiem masażystką, studentką fizjoterapii i osteopatii, która ukończyła liczne kursy i szkolenia.

Weronika doskonale rozumie różnorodne potrzeby pacjentów i jest w stanie dostosować techniki masażu do ich indywidualnych potrzeb i preferencji. Bez względu na to, czy potrzebujesz głębokiego masażu leczniczego czy też masażu relaksującego, aby odprężyć umysł i ciało, Weronika zapewnia profesjonalną i skuteczną opiekę. Dzięki szerokiej gamie usług masażu, Weronika zapewnia możliwość doświadczenia głębokiego relaksu, złagodzenia bólu i poprawy ogólnego samopoczucia.